سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۴۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۲

همامی: به برانکو پیغام دادم اگر تکلیفم روشن نشود به تمرین پرسپولیس می آیم

تسنیم نوشت: مسعود همامی که امروز به محل تمرین پرسپولیس آمده بود گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم و به خاطر همین امروز به درفشی فر آمدم. آقایان گفته اند که من را نمی خواهند اما رضایتنامه ام را نمی دهند اما در لیست مازاد هم قرار ندارم. وی افزود: امروز به تمرین آمدم تا آقایان بعدا نگویند همامی خودش به تمرین نیامد. ضمن اینکه به خوردبین و باقری گفتم به برانکو بگویند اگر تا یکی، دو روز آینده تکلیفم مشخص نشود در تمرین حاضر می شوم چون با پرسپولیس قرارداد دارم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط