سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۴۶

جهانیان: افشارزاده در استقلال می ماند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، شهاب جهانیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص حضور بهرام افشارزاده در این باشگاه اظهار داشت:ما می خواهیم که او بماند و این اتفاق رخ خواهد داد. افشارزاده کارش را خوب بلد است و اصلا بحثی درباره رفتن او مطرح نیست. وی افزود: به نظر ما او استقلال را تا امروز خوب اداره کرده و به خوبی از پس مسائل و مشکلات باشگاه بر آمده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)