سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۰۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بلاغ مازندران ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۰:۱۶

جنگنده های سعودی دیروز 50 نوبت بر سر مردم یمن بمب ریختند!

به گزارش بلاغ ، نیروی هوایی عربستان دیروز طی فقط چند ساعت حدود 50 نوبت، مناطق و استان های مختلف یمن را هدف حملات خود قرار داد. در حالی که همه نگاه ها بر تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مورد اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی متمرکز شده عربستان از این فرصت برای کشتار بیشتر مردم یمن بهره می برد. به گزارش فارس، جنگنده های سعودی- آمریکایی در ادامه حملات خود علیه یمن، دیروز تنها ظرف چند ساعت 49 بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط