سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۰۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۰

هاشمی رفسنجانی: مظلومیت آبادان در فدا کردن آبادانی خود برای کشور است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اوج مظلومیت آبادان در جنگ 8 ساله، به ویژه در مقطع آغازین است که آبادی خویش را فدای کشور کرده است. به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله هاشمی رفسنجانی، پیش از ظهر دیروز در دیدار رئیس و اعضای شورای شهر آبادان، به سوابق آشنایی خویش از این شهر و مردم خوب آن اشاره کرد و گفت: اوج مظلومیت آبادان در جنگ 8 ساله، به ویژه در مقطع آغازین است که آبادی خویش را فدای کشور کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط