چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۵۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۲

برانکو: تنها برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی پرسپولیس می گوید تیمش تنها برای قهرمانی در رقابتهای لیگ برتر شرکت می کند. به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده مشهد از هفته نخست رقابت های لیگ برتر گفت: طبیعی است که قبل از بازی نخست کمی هیجان زده باشم. همین ابتدای کار می گویم که اولین بازی خیلی خطرناک است مخصوصا وقتی که مدعی قهرمانی هستید و بازی در خانه شما برگزار می شود. احتمال رخ دادن مسائل غیرمنتظره وجود دارد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)