دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۳۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۲

بهنام صفوی از بیمارستان مرخص می شود

مدیر برنامه های بهنام صفوی خواننده پاپ وضعیت او را خوب توصیف کرده و اعلام کرد این خواننده روز پنجشنبه از بیمارستان ترخیص خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir)، میلاد لطیفی مدیر برنامه های بهنام صفوی با اعلام خبر ترخیص این خواننده به هنرآنلاین گفت: خدا را شکر بهنام چند روز پیش یک عمل سخت 7 ساعته را پشت سر گذاشت و در مدت زمان کوتاهی توانست توانایی های خود را به دست آورد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)