چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۳۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۱

واردات کولرگازی پرمصرف ممنوع شد

احمدرضا توکلی در گفتگو با مهر با اشاره به صدور مصوبه ای توسط هیات دولت مبنی بر واردات کولرهای گازی پر مصرف برق، گفت: بر اساس دو مصوبه برقی هیات دولت واردات انواع کولرهای گازی با راندمان بالا به داخل کشور ممنوع شده است. مجری طرح های بهینه سازی مصرف انرژی در سازمان بهره وری انرژی ایران با اعلام اینکه بر اساس این دو مصوبه هیات دولت در دو نوبت واردات کولرهای گازی با راندمان پائین تر از A ممنوع شده است، تصریح کرد: علاوه بر این، با همکاری وزارت صنعت، موسسه استاندارد و سازمان بهره وری انرژی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)