چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
رویکرد ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۶

موسسات اعتباری بدون مجوز تهدیدی برای نظام بانکی ایران هستند

به گفته بانک مرکزی ایران موسسات اعتباری بدون مجوز یک چهارم نقدینگی را در دست دارند و رقابت سختی با بانک های دارای مجوز و بانک های رسمی دارند. آنها تحت نظارات بانک مرکزی نیستند بنابراین نیازی نیست که نسبت ذخایر 15 درصد داشته باشند و نرخ های بهره دست و دلبازانه تری حتی تا 30 درصد پیشنهاد می دهند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)