چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۸:۵۱

نکونام نیمکت نشین شد

به گزارش خبرگزاری فارس ، جواد نکونام که هفته اول لیگ برتر به دلیل نرسیدن ITC نتوانست برای سایپا بازی کند و در فهرست 18 نفره این تیم هم نبود امروز هم در ترکیب اصلی تیمش نیست و نیمکت نشین شده است. * بلیت فروشی برای این مسابقه انجام نشده است و حدود 200 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند. * برخی از خبرنگاران به دلیل وضعیت نامناسب جایگاه خبرنگاران بین تماشاگران نشسته اند. *دیدار دو تیم از ساعت 18 و 30 دقیقه آغاز شده و بدون گل تا دقیقه 15 در جریان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)