چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۲۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۴

درخواست قائم مقام خانه کشاورز از دولت: جلوی واردات بی رویه را بگیرید

به گزارش بی باک، عنایت الله بیابانی، قائم مقام خانه کشاورز و در رابطه با این موضوع که اخباری مبنی بر تمایل فرانسوی ها برای تسخیر بازار محصولات دانش بنیان کشاورزی ایران و واردات نهاده های دامی از سوی این کشور منتشر شده است، گفت: ما در سال های گذشته در بخش تحقیقات به دلیل کمبود سرمایه گذاری ها نتوانستیم توفیقات زیادی در بحث نهاده های دامی کسب کنیم بنابراین مقایسه کشاورزی خودمان با کشورهای پیشرفته دنیا مشکل است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)