دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۲۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۰۹:۳۶

سرمربی بسکتبال بانوان شهرداری بندرعباس: بازیکن صربستانی در حد خود ظاهر نشد

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری بندرعباس گفت: قرار نداشتن بازیکنانم در شرایط آرمانی باعث شکستمان شد. رضوان باقری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، افزود: آن طور که می خواستیم برنامه هایمان در زمین اجرا نشد. آرارات تیم خوب و یکدستی بود و فکر می کنم در این مسابقه روی شانس نبودیم. وی ادامه داد: در بازی با آرارات کاملا پرس شده بودیم به همین دلیل بازیکنانمان از نظر بدنی کم آوردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)