سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۲۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فیفا دی ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۳

اومانیا مقصر بود یا سوشا؟

مایکل اومانیا که از جام جهانی به پرسپولیس آمد و پول خوبی هم گرفت در این فصل اشتباهات زیادی انجام داده و در این بازی هم چهره خوبی نداشت. اومانیا در صحنه منجر به گل ذوب آهن غفلت کرد و هر چقدر تلاش کرد که به توپ برسد موفق نشد. در واقع فضای بین او و علی عسگری که دفاع چپ تخصصی نیست باعث ضربه خوردن پرسپولیس شد تا اومانیا هم یک مدافع متوسط به نظر بیاید. البته در صحنه گل ذوب آهن می توان سوشا مکانی را هم تا حدودی مقصر دانست ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)