پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۳۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۰:۲۲

اسلام آباد سفیر هند را احضار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام آباد به نقل از دیلی پاکستان ، همزمان با ادامه درگیری مرزی و کشته شدن یک زن پاکستانی به نام فریده، وزارت امور خارجه پاکستان امروز سفیر هند را احضار کرد. در همین حال، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: هند در ماه جولای 33 بار و در ماه آگوست 24 بار پیمان آتش بس را نقض کرده است، بنابراین باید در این زمینه پاسخگو باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)