چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۱۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۰:۳۲

اتوبوس عسگرپور در افق

فیلم تلویزیونی اتوبوس به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور جمعه، 23 مرداد از شبکه افق پخش می شود. به گزارش ایسنا، فیلم تلویزیونی اتوبوس از ساخته های محمد مهدی عسگرپور است که برای پخش از این شبکه در روز جمعه، 23 مرداد ماه در نظر گرفته شده است. داستان اتوبوس از این قرار است که مسافران اتوبوسی برای زیارت راهی شهر قم می شوند ولی در طول مسیر شاهد اتفاقات عجیبی هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)