چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۱۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۲۲ - ۱۳:۲۷

موساد پس از توافق وین به دنبال عملیات فریب در ایران است/ آمریکا از جاسوسی ...

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس ، سایت مشرق نوشت: بعد از توافق صورت گرفته میان وزرای خارجه ایران و کشورهای 1+5 ممکن است این تصور برای برخی ایجاد شود که دیگر مشکلات میان ایران و غرب تمام شده است و بی اعتمادی و بدگمانی به آمریکا و متحدین این کشور، یک تندروی سنتی است که توسط عده ای داخل کشور همواره دنبال شده است. اما اطلاعات موجود و گفته های یک مقام سابق سازمان سیا به خبرنگار مشرق، چیز دیگری را نشان می دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)