سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۴۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پایگاه خبری فولاد ایران ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۴

بازگشت دوباره صرافی ها به مدار ارزی

پایگاه خبری فولاد ایران - بانک مرکزی مسئولیت خرید ارز برخی از ثبت سفارش هایی که تخصیص ارز (گواهی ثبت آماری) آنها به صورت بانکی (نیما) است را به بازرگانان محول کرده است . بانک مرکزی طی بخشنامه 97/67089 مورخ 1397/3/1 مسئولیت خرید ارز برخی از ثبت سفارش هایی که تخصیص ارز ( گواهی ثبت آماری) آنها به صورت بانکی (نیما) است را به بازرگانان محول کرده است . بر این اساس از روز سه شنبه مورخ 1397/3/1 امکان خرید ارز از صرافی ها در سامانه نیما از طریق سامانه جامع تجارت ایجاد شده است . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط