سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۶

زلزله ستاد بحران دزفول را به حالت آماده باش درآورد

معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری دزفول با اشاره به وقوع زمین لرزه های مکرر در 48 ساعت گذشته در این شهرستان گفت: در پی وقوع زمین زلزله های پیاپی ستاد بحران شهرستان دزفول به حالت آماده باش در آمده است. از بامداد روز سه شنبه تا ساعت 13:10 دقیقه ظهر چهارشنبه 16 زمین لرزه در نقاط مختلف شهرستان دزفول و نیز شهر شوش ثبت شده است. شدت این زمین لرزه ها بین 2،6 تا 3،8 ریشتر ثبت شده است. شدید ترین زمین لرزه ثبت شده در دزفول در روز چهارشنبه در ساعت 8:37:57 با شدت 3،4 ریشتر بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط