سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۳۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۳:۳۵

له شدن منفعت عمومی زیر پای "مال"ها

فرارو- چند سالی می شود که مال ها در حال تصرف شهر تهران هستند. پیشتر در گزارشی به بررسی سابقه احداث این مجتمع ها و اثرات اقتصادی و اجتماعی آن پرداختیم. در اینجا در گفتگو با یک کارشناس شهری به آسیب شناسی این مراکز و امکان ادامه حیات این مراکز می پردازیم. همچنین در انتها به بررسی تاثیرات ساخت "ایران مال" بر بافت شهری و ترافیک منطقه 22 خواهیم پرداخت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط