چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۳۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۰:۴۴

بسکتبالیست فارسی راهی اردوی تیم ملی شد

رئیس هیات بسکتبال فارس جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود : در این مرحله که از پنجم خرداد ماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود، 20 بسکتبالیست شرکت دارند. فریدون رییسی افزود : تیم ملی بسکتبال زیر 22 سال ایران خود را برای بازی های آسیایی آماده می کند. وی اضافه کرد : این اردو به مدت 10 روز در تهران ادامه دارد و دعوت شدگان به تیم ملی زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را دنبال می کنند. 7368 /1876 انتهای پیام ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)