سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۷

خشکسالی مزارع دیم شوشتر را از بین برد

مدیر اداره جهاد کشاورزی شوشتر گفت: امسال با توجه به خشکسالی و کاهش شدید بارش باران در شهرستان همه کشت دیم کشاورزان شوشتری که حدود 9 هزار و 500 هکتار بود از بین رفت و هیچ برداشتی از اراضی دیم شهرستان انجام نگرفت. ایرج بادپیما با اشاره به اتمام عملیات برداشت گندم در این شهرستان اظهار کرد: کار برداشت گندم از 4 اردیبهشت ماه در شهرستان شوشتر آغاز شد و چند روز گذشته عملیات برداشت در سطح مزارع شهرستان به اتمام رسید. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)