دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۰۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
قدس آنلاین ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۵

پیشگیری قربانی تجاری سازی درمان

محمد علی شهابی؛ تحلیلگر حوزه سلامت در خصوص دلایل بالا بودن سرانه مصرف دارو در کشور می گوید : خود درمانی و به تبع آن بالا بودن سرانه مصرف دارو در کشور دلایل مختلفی دارد که نخستین عامل آن تجاری شدن بحث درمان در کشور است که از ساختار مدیریتی وزارت بهداشت نشأت می گیرد و نظارتی بر آن حاکم نیست. دومین عامل ساختار معیوب وزارت بهداشت است که موجب شده به جای اهمیت دادن به تامین سلامت و پیشگیری به توسعه حوزه درمان بپردازد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)