پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۵۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۶:۳۳

استعمال دخانیات در بام ایران ممنوع شد

فرماندار شهرکرد گفت: استعمال دخانیات در پارک ها و اماکن عمومی ممنوع است و در این راستا شهرداری شهرکرد باید هرچه سریعتر تابلوهای مرتبط را در محل های مورد نظر نصب کند. به گزارش فارس ، حمید ملک پور دهکردی ظهر امروز در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: سلامت و امنیت غذایی از مسائل حساسی است که مردم همه روزه با این مسائل در ارتباط هستند و بر این اساس باید مسئولان و بخصوص دستگاه های ذی ربط با امنیت غذایی نیز حساسیت بیشتری داشته باشند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)