پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۵۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۰

کره شمالی: پیونگ یانگ تنها به دنبال تسلیحات هسته ای دفاعی است

نماینده کره شمالی در سازمان ملل تاکید کرد که کشورش برنامه تسلیحات هسته ای خود را که ماهیت دفاعی دارد تا زمانی که از سوی آمریکا تهدید شود، ادامه خواهد داد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سوسه پیونگ، نماینده کره شمالی در مقر سازمان ملل در ژنو سویس در گفت وگو با رویترز ضمن اشاره به رزمایش نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی در آب های شبه جزیره کره اظهار کرد: رزمایش های نظامی مشترک آمریکا با کره جنوبی تنها باعث افزایش تنش در شبه جزیره کره و منطقه خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)