دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۱۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۰

اتفاقی و با مراجعه به سایت کنفدراسیون آسیا فهمیدم با دوپینگ نفر اول قهرمان ...

به گزارش خبرگزاری فارس ، شاهین مهردلان، ملی پوش پرتاب وزنه دوومیدانی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که اوایل سال جاری در تایوان برگزار شد عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و شاهین جعفری نیز به مقام نایب قهرمانی دست یافت، اما در مرداد ماه سال جاری براساس نامه ای که از وادا به کمیته ضد دوپینگ ایران رسید، مشخص شد مهردلان دوپینگش مثبت شده و باید محروم شود و مدالش را پس بدهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)