پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۱۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بانک ورزش ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۲

ابراهیمی: از جام جهانی یک حسرت به دلمان ماند

بانک ورزش - هافبک تیم ملی ایران گفت: حسرتی به دلمان ماند ولی همه از ته قلب راضی هستند چرا که بازیکنان با تمام توان تلاش کردند. به گزارش بانک ورزش، امید ابراهیمی بعد از بازگشت از روسیه به ایران گفت: همه بچه ها نهایت تلاش و توان خود را به کار گرفتند تا تیم ملی بتواند به موفقیت برسد. درست است که حسرتی در دل ما بابت عدم صعود وجود دارد ولی همه بازیکنان از ته دل قلب شان راضی است چرا که همه با تمام وجود تلاش کردند تا تیم ملی موفق شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)