دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۵۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۵

بررسی خیانت های رژیم پهلوی در مستند خارج از مدار57

به گزارش خبرگزاری فارس ، جنایت ها و مفاسد رژیم دوم پهلوی در قالب مستندی سیاسی با عنوان خارج از مدار 57 که پخش آن از روز پنجشنبه 9 بهمن ماه آغاز شده به مدت 10 روز از این شبکه خبری پخش می شود. زندگی و شخصیت محمدرضا شاه، چگونگی روی کار آمدن رژیم پهلوی دوم، نقش زنان به خصوص فرح پهلوی در زندگی محمدرضا شاه و روابط خصوصی وی با آنها و تاثیرات آن در ابعاد مختلف از موضوعات مورد بررسی این مستند به شمار می رود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)