پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۲۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۹

این دروازه بان استقلالی دل برانکو را خون کرد!

وحید طالب لو که این روزها گلر ذخیره استقلال است ، باعث دلخوری برانکو شده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید طالب لو کاپیتان دوم این فصل استقلال است . او در ابتدای فصل پیشنهاد بازی در پرسپولیس را از شخص برانکو داشت و انتخاب اول سرمربی پیشین تیم ملی برای بازی در پرسپولیس بود اما این پسر آبی که از دوره تحصیل در مدرسه راه نمایی در استقلال بازی کرده و از پایه های استقلال تا تیم ملی پیش رفته به برانکو و اصرارهای مکررش پاسخ منفی داد و ترجیح داد در تیمی بماند که از بچگی آنجا بازی کرده ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)