سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۰۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
صراط نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ - ۲۲:۰۵

عکس/سلفی عوامل ناهید درکاخ جشنواره

عوامل فیلم ناهید که برای اکران این فیلم در کاخ جشنواره حضور پیدا کرده بودند قبل از شروع فیلم این عکس سلفی دسته جمعی را در کنار اهالی رسانه و تماشاگران فیلمشان انداختند که پژمان بازغی آن را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. آیدا پناهنده کارگردان این فیلم در ابتدا با گلایه از نمایش این فیلم در نوبت های اول گفت: نمی دانم که چرا باید ما در نوبت نمایش اول فیلم قرار بگیریم و شاید به همین دلیل سالن خالی است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)