پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۴۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۷

عابدینی:پرسپولیسی ام و در جایگاه حقیقی حرف زدم

امیر عابدینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پستی که در اینستاگرام منتشر کرده و باعث جنجال شده است، اظهار داشت: واقعیت این است که حرف مردم دیگر خریدار ندارد. گاهی مواقع اگر کسی حرف کارشناسی می زند از او ناراحت می شوند. من یک حرف کارشناسی در جایگاه امیر عابدینی و در شخصیت حقیقی زدم نه حقوقی. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)