پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۰۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شرکت ملی گاز ایران ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۱:۵۵

بهره برداری از عملیات گازرسانی به70 روستای استان کرمانشاه همزمان با هفته ...

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از آغاز بهره برداری از گاز طبیعی در 70 روستای استان کرمانشاه همزمان با هفته دولت خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سید حمید فانی با بیان این مطلب اظهار داشت: در هفته دولت 70 روستا به مجموعه روستاهای برخوردار از گاز استان افزوده خواهد شد. وی تصریح کرد: جهت گازرسانی به این روستاها مجموعا اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال صرف شده است که موجب بهره مندی 6 هزار خانوار ساکن در این روستاها از نعمت گاز طبیعی شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)