چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۳۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
یزد فردا ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۲۳:۰۵

میلگردها راننده مروستی خود را کشت!!!

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان "خاتم" استان یزد گفت: راننده تریلی هنگام تخلیه بار میلگرد به علت رعایت نکردن اصول ایمنی، جان خود را از دست داد. به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا : سرهنگ "علیرضا صالحی" افزود: در ساعت 23 و 13 دقیقه روز گذشته بود که خبر فوت راننده کامیون هنگام تخلیه میلگرد در بخش مروست این شهرستان از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 دریافت شد و بلافاصله ماموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)