سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۲۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کیهان ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۰:۵۵

خودکفایی ایران در تولید فاکتور 9 و IVIG با پلاسمای داخلی

مدیرعامل سازمان انتقال خون از خودکفایی ایران در تولید فاکتور 9 و IVIG با پلاسمای داخلی خبر داد و گفت: طی سه سال آینده نیز در تولید پلاسمای مورد نیاز برای تامین داروهای مشتق از پلاسما به خودکفایی می رسد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)