دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۱۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۵۳

به خاطر یک مشت دلار

تهران-ایرناپلاس-از میدان فردوسی تا استانبول را جمعیتی فرا گرفته که به دنبال حفظ سرمایه و سود، دلار را گران خریده اند و حالا نمی خواهند ارزان بفروشند. از صرافی ها ناامید شده اند و خیابان را چند بار بالا و پایین می روند تا شاید کسی پیدا شود که پول بیشتری برای دلارهایشان پرداخت کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)