سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۵۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۳:۰۹

بهره برداری از 126 پروژه توزیع برق استان مرکزی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، پیش از ظهر امروز و همزمان با پنجمین روز از هفته دولت بهره برداری از 126 پروژه شرکت توزیع نیروی استان مرکزی به صورت ویدئو کنفرانسی با اعتباری بالغ بر 212 میلیارد ریال آغاز شد. تبدیل سیم به کابل حدود 350 کیلومتر، 14 پروژه اصلاح شبکه روشنایی معابر برای تعدیل چراغ ها و 12 پروژه اصلاح و بهینه سازی تابلوهای لوازم اندازه گیری فرسوده، اصلاح و بهینه سازی 14 پروژه به منظور تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار فشار ضعیف قابل ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)