چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۰۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
آی اسپورت ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۸

ماجرای پرسپولیس و فینال آسیا

آی اسپورت – پرسپولیس را باید تیم اولین ها نامید. در اولین دوره لیگ تخت جمشید و اولین دوره لیگ آزادگان و اولین دوره لیگ برتر قهرمان شد. در آسیا نیز اوضاع به همین منوال است؛ تیم سرخپوش نخستین نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا بود که در سال 1969 به این مهم نائل آمد. هرچند که دیر و خسته به رقابت ها رسید و با دو برد و یک تساوی و یک شکست حذف شد. از 1971 تا 1985 کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل مخالفت کشورهای عربی با حضور اسرائیل هیچ رقابت باشگاهی در سطح قاره برگزار نکرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)