چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شیرین طنز ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۴۳

گفتگو با کاریکاتوریستی که نشان عالی هنر برای صلح را دریافت کرد

مریم نظری در شماره پیشین ضمیمه ادب و هنر ، نخستین بخش از گفت وگوی مُفصّل با استاد کامبیز درم بخش منتشر شد که در آن استاد درم بخش درباره کاریکاتور سخن گفت و به تفاوت میان کارتون و کاریکاتور پرداخت. در شماره پیش رو، ادامه گفت و گو با وی را پی می گیریم. در ضمن، خالی از لطف نیست بگوییم که در12 مهر امسال از سوی ششمین جشنواره هنر برای صلح ، نشان عالی هنر برای صلح به استاد کامبیزدرم بخش اهداء شد ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)