پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۰۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
آناج ۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۱۹:۵۶

ممنوعیت ساخت برج های بیش از 12 طبقه در تهران

شهردار تهران از تصویب ضوابط نهایی بلندمرتبه سازی در شورای عالی شهرسازی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: طبق توافق با شورای عالی معماری و شهرسازی ساخت برج های بیش از 12 طبقه توسط اشخاص حقیقی و حقوقی ممنوع شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)