چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۴۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۳:۴۲

افتتاح سومین اتاق تمیز کشور در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

سومین اتاق تمیز کشور، با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افتتاح شد. به گزارش خبرنگار پژوهشی ایسنا منطقه کرمانشاه، دکتر حسین کریم رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آیین افتتاح این مرکز با تاکید بر لزوم تبدیل دانشگاه از یک ستاد اجرایی صرف به یک مرکز پژوهش محور، اظهار کرد: قطعا در مقطع کنونی نیاز به پژوهش بیش از هر زمان دیگر برای پیشبرد کشور احساس می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)