چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۵۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فرهنگیان نیوز ۱۳۹۴/۰۶/۱۳ - ۲۱:۲۷

طنز سهراب در مدرسه

فرهنگیان نیوز - تدبیر : اهل کاشانم ..روزگارم بدشد..تکه نانی میخوردم با دل خوش....مدرسه ای داشتم در این نزدیکی..بهتر از برگ درخت...دوستانی بهتر از آب روان.....من مسلمان هستم ...دادرس می خواهم....مدرسه ام منحل شد....کلاسهایم خالی شد..گرچه خالی بود از امکانات...دلخوشی داشتیم ما...که گرفت اداره آن را از ما....اهل کاشانم...پیشه ام تحصیل است...گاهگاهی می کشم نقاشی...میفروشم به شما...دل تنهاییتان تازه شود....چه خیالی،چه خیالی...میدانم...خوب میدانم..کلاسهای درس ما...زودخالی می شود.. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)