دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۰۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۰:۰۲

کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل به آمریکا می رود

کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل در چند روز آتی سفری رسمی به آمریکا خواهد داشت که از سال 2007 میلادی تاکنون نخستین سفر این مقام به واشنگتن است. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، زید رعد الحسین، کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل که در ژنو مستقر است در چند روز آتی به آمریکا سفر خواهد کرد تا با سوزان رایس، مشاور امنیت ملی، مقامات ارشد دولت واشنگتن و اعضای کنگره آمریکا دیدار کند. آنها درباره مسائل حقوق بشر داخل و خارج از آمریکا صحبت خواهند کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)