چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۲۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
598 ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۵

11 هزار مینی بوس فرسوده داریم

به گزارش پایگاه 598، سید مهدی یدی همدانی با ابراز تاسف از تاخیر در نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی، اظهار داشت: با افزایش قیمت سه برابری برخی از خودروها و افزایش کسری بودجه در دولت بحث تامین بودجه و نوسازی در بخش مینی بوس و اتوبوس شهری با مشکلات مواجه شد. دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهری کشور در ادامه افزود: در حال حاضر تنها در بخش مینی بوس های فرسوده با 11 هزار خودرو فرسوده روبرو هستیم که با کاهش تولید در شرکت های تولید کننده داخلی و کمبود بودجه، پرداختن به آن تا حدی مشکل به نظر می رسد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)