چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۰۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۱:۳۱

گربیچ: هدایت تیم ملی پس از تنها 4 ماه مربیگری برایم افتخار است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، نیکولا گربیچ، سرمربی جدید تیم ملی والیبال صربستان تأکید کرد که افتخار می کند که این فرصت را به دست آورده تا هدایت تیم ملی صربستان که خودش از سال 1995 تا 2010 در آن بازی کرده و توانسته 19 مدال کسب کند، را بر عهده می گیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)