سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۰۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۳

درخواست مجدد برای قصاص چشم و گوش مرد اسیدپاش

مردی که قربانی انتقام گیری همکارش شده است، یک بار دیگر از دادگاه درخواست قصاص کرد و گفت تنها خواسته اش کورشدن متهم است. به گزارش شرق، پرونده این قربانی اسیدپاشی سه سال قبل در دادگاه کیفری استان تهران مطرح شد. 14 فروردین سه سال قبل مردی که فکر می کرد همکارش پشت سر او حرف می زند و او را اذیت می کند، در رختکن محل کارش با پاشیدن یک قابلمه اسید به صورت قربانی او را سوزاند و سپس 16 ضربه چاقو بر بدن او وارد کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)