پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۲۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
عصر امروز ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۲:۲۲

عدم همکاری صدا و سیما در ارتباط با توسعه 3G و 4G

باند فرکانسی ارزشمند 700 مگاهرتز سال هاست برای برخی کشورها در حوزه خدمات تلویزیونی منسوخ شده و از آن برای توسعه موبایل استفاده می شود که صداوسیما همچنان حاضر به واگذاری آن برای توسعه 3G و 4G در کشور نیست. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)