چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۲۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۷

دوباره بازیکن خارجی دوباره ترس از محرومیت

باز شدن پنجره نقل و انتقالات برای باشگاه های فوتبال ایران اگر یک حسن داشته باشد، هزار و یک ایراد و عیب هم در کنار خود دارد. به سابقه درخشان باشگاه ها در این امر مهم که نگاه کنیم، می بینیم که چه ضرر های هنگفتی بابت عقد قرارداد با بازیکنان خارجی نصیب فوتبال کشور کرده اند. عدم توجه به مسائل حقوقی و قوانین بین المللی از یک سو و عدم انجام تست های اولیه از سوی دیگر تاکنون ضربات جبران ناپذیری به فوتبال باشگاهی ایران وارده کرده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)