سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۴۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبر آنلاین ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۵:۲۰

حمید فرخ نژاد: نقش عزراییل را با کمی طنازی و شیرینی بازی کردم

حمید فرخ نژاد، بازیگر سمفونی نهم به کارگردانی محمدرضا هنرمند تاکید کرد بازی در نقش ملک الموت به دلیل آن که مابه ازای واقعی ندارد، خیلی سخت بوده و تلاش کرده علاوه بر بی تفاوتی، شیرینی هم به این شخصیت بدهد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)