چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۳۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
آی اسپورت ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۵

خشم مادرید از برنامه لالیگا؛ به سود بارسا؟

آی اسپورت - رئال مادرید از برنامه لالیگا در هفته های آینده ناراضی است، به خصوص در رابطه با دیدار با بارسلونا در مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری. تیم کاتالانی دو روز بیش تر از رئال مادرید در دو بازی رفت و برگشت استراحت خواهد کرد. در آخرین هفته بارسلونا شنبه دوم فوریه ساعت 21 در نوکمپ به مصاف والنسیا رفت که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. از طرفی رئال مادرید یک شنبه در سانتیاگو برنابئو ساعت 23:15 برابر آلاوس قرار گرفت یعنی 26 ساعت و 15 دقیقه دیرتر از حریف قدیمی اش ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)