پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۰۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبر خودرو ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۲:۴۲

جهیز بیش از 3200 خودرو دیزلی به GPS در جزیره قشم

به گزارش خبر خودرو، بیش از 3200 خودرو دیزلی در ناحیه قشم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان، به جی پی اس مجهز شده اند. رئیس پخش فرآورده های نفتی ناحیه قشم ،گفت: تجهیز خودروهای دیزلی به این سامانه کنترلی(جی پی اس) در جزیره قشم به منظور تدارک یک بانک اطلاعاتی و کاهش مصرف نفت گاز بخش حمل و نقل انجام شده است. حسن سالاری تصریح کرد:این مهم از مردادماه پارسال در جزیره قشم عملیاتی شده است و بیشتر خودروهای گازوییل سوز جزیره قشم به جی پی اس مجهز شده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)