چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۱

شاه عربستان، وزیر هفت ماهه را برکنار کرد

سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان، تنها 7 ماه پس از تعیین وزیر مشاور کابینه، وی را برکنار کرد. به گزارش العالم، دیوان پادشاهی عربستان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، "سعد بن خالد بن سعد الله الجبری" با حکم سلمان بن عبدالعزیز از سمت خود برکنار شده است. به نوشته "رای الیوم" این بیانیه به علت این برکناری اشاره ای نکرده و تاکید دارد که این فرمان جهت اطلاع و اجرا به تمام طرف های ذی ربط ابلاغ شده است. سعد 7 ماه قبل از سوی سلمان به این سمت منصوب شده بود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)