دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۵۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۷

طلای خسروشاهی در دوچرخه سواری قهرمانی آسیا

ملی پوش دوچرخه سواری اولین مدال طلای ایران را در مسابقه های قهرمانی آسیا2015 کسب کرد. به گزارش ایسنا، در ادامه مسابقه های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا، رقابت های ماده "اسکرچ" برگزار شد و بهنام خسروشاهی، رکابزن ملی پوش ایران توانست مدال طلای این ماده را به دست آورد. خسروشاهی سال گذشته نیز موفق شده بود در این ماده به مدال نقره برسد. او با کسب این مدال طلا به حسرت دو ساله دوچرخه سواری ایران در کسب طلای قهرمانی آسیا در بخش پیست پایان داد. انتهای پیام ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)